Mijn naam is Mark Beuving. Na 15+ jaar in het reclamevak heb ik begin 2021 besloten mij te gaan inzetten voor de fascinerende en betekenisvolle wereld van biobased bouwen.
De rode draad van mijn inzet is om heel Nederland middels communicatie bekend en vertrouwd te maken met houtbouw, en de huidige misperceptie om te buigen naar enthousiasme. Dit platform 'De Houten Eeuw' is een pleidooi daarvoor.
Verder ben ik betrokken bij een project van Gideon 'Building Transition Tribes', wat ten doel heeft de samenleving te informeren en enthousiasmeren voor houtbouw.
Inmiddels ondersteun ik in deze hoek ook meerdere partijen op merk en marketing, waaronder Respace, iWOOD, SHR en SKH, voor wie ik het platform De Houten Waarheid heb ontwikkeld en onderhoud.
Vraag, vraagstuk, opmerking, tip, klus of gewoon koffie? Ik ben er voor in.
De Houten Eeuw heeft ten doel biobased bouwen in de particuliere hoek te stimuleren door de samenleving te informeren via gerichte communicatie.
Copyright © Alle rechten voorbehouden